Tuesday 22 November 2011

Rakyat Malaysia vs Pemain Bola Malaysia

HEHEHE !
Npe aku ketawe ? Saja buang tebiat .
Korang semua tahu kn yg Malaysia menang mlm td .
Walaupun aku tak tengok tp aku tahu sbb mat -mat rempit m'gila mlm td lepas tengok bola .
Dari situ aku dah boleh agak yg Malaysia menang .
Tahniah buat semua pemain bola sepak Malaysia .
Sangat membangga kan !


Aku bukan nak cite pasal mat rempit ke tengok bola ke .
Aku nak ckp pasal rakyat Malaysia .
Kenape dengan kite ? Eh, bukan kite tp korang !
Aku tak faham kenape mesti korang marah pemain bola sepak Malaysia .
Sbb mereka buat salah mase main ?
Heyyy ! Come on lh . Normal people do a mistake okeyh !
Tak perlu lh korang nak emo sangat . 
Menang pun da kire baik tw !

Aku tak boleh terima korang maki -maki, marah -marah pemain Malaysia .
Mereka da buat yg t'baik dan tu je yg t'mampu .
Bukan kehendak mereka pun nk dpt kad kuning ke merah ke .
Silap tu bukan mereka buat ngan sengaja . 
Alaaa, korang pun bukan nye tak pernah buat silap .
Aku bukan nak sebelah kan sape -sape or bukan sbb aku minat pmain bola ke ape cume sgt tak suke korang ckp yg bukan -bukan .
Da cukup baik mereka main tuk Malaysia .
Kalau mereka tak ade, korang nak main ?
Ntah -ntah tendang pun tak reti then nak marah -marah pemain bola .
Heeeee ! Aku pulak yg over sakit hati .

Akhir kata dari saya, hati -hati d'jalan raya .
Eh, bukan -bukan . Saje nak m'ngarut .
Aku mintak sgt pada korang, plisssss !
Hargai mereka yg da byk b'jasa pd negara Malaysia .
Lagi pun mereka tak mintak ape pun dr korang, just support bukan kutuk .
Jangan ulangi kesilapn ini lg keyh korang :)
So chill -chill suda .

No comments:

Post a Comment