Wednesday 22 June 2011

Blog perli ?! OmG !

Dari tajuk tu msty k0rg da dpt agak kn.
Ia nye b'kaitan ngan blog aku !
De someone tye aq 
'Asal blog kau cm suke perli org lain, kau tu bg0s sgt ke?!'
T'diam sbntar aku bila dy ckp cm tu !
Wow, ayat dy snguh kejam ! Haha.
0keyh, aku tak m'nafi kn yg blog aku mmg jahat.
Tp aku tulis sume tu s0h k0rg sume bace dan ambik iktibar
bkn nye s0h t'rase !
Lg pn aku rase pe yg aku tulis tu sume nye bt0l kn ?
Yg t'rase tu aku mohon maaf lah,
tak t'niat k0t aku nk singung prsaan k0rg.

Relex lah der, ini blog jex kn ? Normal pe org tulis mcm2.
Chill2 suda lah. Lg pn yg kau nk mrh2 pe hal ?!
Klau kau t'rase, kau btul kn lh pe yg tak btul tu !
Aku tak akan b'henti tulis pe yg aku nak tulis hanye sbb kau !
Lg pn ni blog aku, kau tak suka kau pnye pasal lh ! 0rg lain suka !
Hahaha ! (Ktawe bnge!)

No comments:

Post a Comment