Monday 27 February 2012

Sudah berapa lama ?

Sudah berapa lama agaknya aku tidak baring mengadap langit ?
Sudah berapa lama agaknya aku tidak menangis bila melihat hujan ?
Sudah berapa lama agaknya aku tidak bersyukur melihat matahari ?
Ya Allah, aku lupa akan kekuasaan Mu .

Aku terlampau gembira dan bahagia sehingga aku lupa ape itu
kesedihan, kesensaraan dan kedukaan .
Sekarang aku merasai semua tu, aku kesorangan .
Ye, hidup aku cuma dia tp sekarang, hidup aku cuma study aku .
Aku hilang dia .
Aku tak harapkan lebih dari dia, sekadar sms aku kalau tak nak call .
Aku tak minta kata sayang "I LOVE YOU"
Aku tak minta kata rindu "I MISS YOU"
Aku sekadar mahukan sedikit ingatan . Sikit saja, tak banyak !

Sudah berapa lama agaknya aku kehilangan dia ?
Sudah berapa lama agaknya aku merindui dia ?
Sudah berapa lama agaknya aku kesorangan tanpa dia ?
Sudah berapa lama ? Tolonglah cakap !


Dia, memang hanya dia

Ku selalu memikirkannya

Tak pernah ada habisnya

Benar, benar hanya dia

Ku selalu menginginkannya

Belaian dari tangannya

Mungkin hanya dia

Harta yang paling terindah

Di perjalanan hidupku

Ku ingin kau tahu isi hatiku

Ku ingin aku selalu di fikiran mu

Kau yang selalu larut dalam darahku

Tak ada yang lain, hanya kamu!

No comments:

Post a Comment